Aποστολή προϊόντων.
Αποστολή Προϊόντων σε όλη την Ελλάδα.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω ουσιώδεις όρους. Bάζοντας μια παραγγελία, προϋποθέτει και συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή τους εκ μέρους του πελάτη.
ΤΥΠΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ?
Τόπος παράδοσης | Απαιτούμενος Χρόνος τυπικής παραγγελίας (Εργάσιμες Ημέρες) |
Ευρύτερη περιοχή Αθηνών | 1 ημέρα |
Αστικά κέντρα- Ελλάδας- Ευρύτερη Αττική | 1 - 2 ημέρες |
Επαρχία-μη αστικά κέντρα | 2 - 3 ημέρες |
Δυσπρόσιτες περιοχές-Νησιά | 2 - 5 ημέρες |
Ευρώπη-Κύπρος | 3 - 6 ημέρες |
Οι παραπάνω χρόνοι υπολογίζονται για παραγγελίες προϊόντων (όχι ογκωδών) που ολοκληρώνεται η επιβεβαίωση έως τις 12:00 π.μ. Δεν συμπεριλαμβάνονται Σάββατο-Κυριακή κι Αργίες.
Στους τυπικούς χρόνους παράδοσης δεν προσμετρούνται Σαββατοκύριακα και αργίες/απεργίες. Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες, όπως απεργίες, έντονα καιρικά φαινόμενα, εορτές, περίοδοι αιχμής κ.ά.
Παραγγελίες διαθέσιμων προϊόντων που θα επιβεβαιώνονται μετά τις 13:00 συνήθως αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα αν και καταβάλλεται προσπάθεια, αν είναι εφικτό, να προωθούνται αυθημερόν.
Η επιβεβαίωση προϋποθέτει και την επιβεβαίωση πληρωμής (εκτός των αντικαταβολών).
Αν επιθυμείτε κάποια πολύ ειδική ή επείγουσα παράδοση ακόμα και Σάββατο, επικοινωνήστε εγκαίρως μαζί μας. Ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα καταβάλει κάθε προσπάθεια να βρει μια λύση.
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?
Τα έξοδα αποστολής που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα είναι ενδεικτικά. Τα οριστικά έξοδα, μπορεί να διαφέρουν και υπολογίζονται κατά την παραγγελία ανάλογα με το προϊόν, τον όγκο, την ποσότητα και τον τόπο αποστολής. Είναι γνωστά στον πελάτη πριν οριστικοποιήσει την παραγγελία του προκειμένου να αποφασίσει αν τα αποδέχεται και θα προχωρήσει στην αγορά. Τα έξοδα αφορούν συνήθη προϊόντα, παράδοση επί πεζοδρομίου και σε εργάσιμες μέρες και ώρες και συνθήκες στο σημείο παράδοσης που συνεπάγονται εύκολη και σαφή ταυτοποίηση του χώρου (π.χ. πινακίδα οδού/αριθμού, επωνυμίας, εισόδου) και του εξουσιοδοτημένου ατόμου παραλαβής (ταυτότητα-τηλέφωνο).
Για ογκώδη αντικείμενα ή ασυνήθιστα μεγάλες σε ποσότητα παραγγελίες, καθώς και για παραδόσεις σε όροφο ή ειδικές συνθήκες του τόπου και χρόνου παράδοσης, δεν ισχύει ο αυτόματος υπολογισμός εξόδων αλλά πρέπει να γίνεται συνεννόηση.
Τα ογκώδη αντικείμενα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία ακόμα και αν για τεχνικούς λόγους αναφέρεται courier στη φόρμα παραγγελίας.
Τα έξοδα αποστολής σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται (ακόμα και με ακύρωση της παραγγελίας) εφόσον έχει γίνει αποστολή. Αλλαγή του αρχικά συμφωνημένου τρόπου/τόπου αποστολής ή ασαφής περιγραφή του σημείου παράδοσης ή μη παρουσία του πελάτη κατά την παράδοση που θα επιφέρουν ματαίωση του δρομολογίου, είναι δυνατόν να επιφέρουν πρόσθετες χρεώσεις στον πελάτη.
Σε περίπτωση που η προσφορά μας περιλαμβάνει έκπτωση μεταφορικών, αν γίνει ακύρωση της παραγγελίας, η έκπτωση μεταφορικών δεν ισχύει και τα μεταφορικά βαρύνουν τον πελάτη.
Τα αυτόματα υπολογισμένα μεταφορικά του συστήματος δεν ισχύουν για προϊόντα ειδικού σχήματος, ευαισθησίας, βάρους και όγκου, όπως προϊόντα με όγκο ανω των 12 λίτρων ή με μια διάστασή τους πάνω από 40 εκατοστά ή βάρους πάνω από 6 κιλά. Σε αυτή την περίπτωση θα σας καλέσουμε για τα τελικά μεταφορικά σας.
Τα εμπορεύματα με μεταφορικές ταξιδεύουν για λογαριασμό και με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.
Η εταιρία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή απώλειες που θα προκληθούν κατά την μεταφορά μετά την παράδοσή μας στον μεταφορέα ή κούριερ. Την όποια αποζημίωση θα πρέπει να αναζητήσει ο πελάτης από τον μεταφορέα υπό την προϋπόθεση της διάγνωσης και επισήμανσής της κατά την παραλαβή!
Ο πελάτης ‘έχει τη δυνατότητα να ζητήσει ασφάλιση των προϊόντων για τη μεταφορά τους, το οποίο και συστήνουμε να γίνεται για είδη μεγάλης αξίας.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?
Η αποστολή πραγματοποιείται είτε με εταιρία ταχυμεταφορών είτε με πρακτορείο, ανάλογα με τον όγκο της παραγγελίας και τον τόπο παράδοσης.
Ογκώδη αντικείμενα στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών μπορεί να παραδίδονται από τους οδηγούς της εταιρείας μας.
Κατόπιν αιτήσεως του πελάτη, είναι δυνατό, για αποστολή ογκωδών αντικειμένων, να γίνει αποστολή με εταιρία ταχυμεταφορών με το σχετικό κατά περίπτωση και μη επιστρεπτέο κόστος που θα πρέπει να προκαταβληθεί.
BOW NOW?
Παράδοση στο BOX NOW AUTOMATED PARCEL MACHINE
Ένας καινοτόμος & φιλικός προς το περιβάλλον τρόπος παράδοσης των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό εμπόριο στον πελάτη!
Παραλάβετε το δέμα σας όποτε το χρειάζεστε, τα μηχανήματά μας είναι ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ 24/7.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ισχύει για παραγγελίες με μέγιστο βάρος 20kg και διαστάσεις δέματος έως 62 x 45 x 36 cm.
Είναι ΑΠΛΟ & ΓΡΗΓΟΡΟ - δείτε και μόνοι σας!
Επιλέξτε BOX NOW ως μέθοδο παράδοσης κατά το check-out.
Επιλέξτε τον αυτόματο πωλητή δεμάτων (ή τη θυρίδα) που σας βολεύει.
Θα λάβετε ένα γραπτό μήνυμα με έναν εξαψήφιο κωδικό PIN μέσω SMS στο κινητό σας τηλέφωνο. Ο κωδικός PIN θα πρέπει να πληκτρολογηθεί στο πληκτρολόγιο του επιλεγμένου Locker.
Μην περιμένετε το δέμα σας! Το δέμα σας σας περιμένει!
Το δέμα σας θα παραδοθεί στη θυρίδα παράδοσης δεμάτων ΕΝΤΟΣ 24 ΩΡΩΝ από την ημέρα της παραγγελίας σας (υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία σας έχει γίνει μέχρι τις 16:00) & εφόσον τα προϊόντα είναι σημειωμένα ως "Διαθέσιμα". Σε περίπτωση που κάποιο από τα επιλεγμένα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, θα ειδοποιηθείτε μέσω e-mail ή τηλεφώνου για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα αποστέλλονται μόλις γίνουν διαθέσιμα.
Το δέμα σας θα παραμείνει στη θυρίδα BOX NOW για 48 ώρες. Κατόπιν αιτήματος στο www.boxnow.gr μπορείτε να παρατείνετε την περίοδο αυτή για άλλες 24 ώρες.
Μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας επισκεπτόμενοι το www.boxnow.gr.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την BOX NOW στο (+30) 6937178000 ή στο care@boxnow.gr.
Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη μόνο για προπληρωμένες παραγγελίες και δεν ισχύει για παραγγελίες με αντικαταβολή.
ΟΓΚΩΔΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ?
Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα της IATA, ως ογκώδες αντικείμενο ορίζεται οποιοδήποτε αντικείμενο του οποίου το ογκομετρικό βάρος είναι μεγαλύτερο του πραγματικού. Τότε η χρέωση πραγματοποιείται με βάση το ογκομετρικό και όχι το πραγματικό βάρος της αποστολής.
Το ογκομετρικό βάρος (ΟΒ) δίνεται σε Kgr από τον τύπο: ΟΒ=Μήκος * Ύψος * Πλάτος / 5000 όπου οι διαστάσεις υπολογίζονται σε εκατοστά.
Τα αυτόματα υπολογισμένα μεταφορικά του συστήματος δεν ισχύουν για προϊόντα ειδικού σχήματος, ευαισθησίας, βάρους και όγκου, όπως προϊόντα με όγκο ανω των 12 λίτρων ή με μια διάστασή τους πάνω από 40 εκατοστά ή βάρους πάνω από 6 κιλά. Σε αυτή την περίπτωση θα σας καλέσουμε για τα τελικά μεταφορικά σας.
( Ενδεικτικά και μόνο ορισμένα ογκώδη και ευαίσθητα αντικείμενα είναι: ηλεκτρικές συσκευές (ψυγεία, κουζίνες, πλυντήρια κλπ), Φωτιστικά, καθρέφτες, παιδικά καρότσια, ποδηλατάκια, οθόνες προβολής και πίνακες, λεκάνες, στρώματα, καθίσματα αυτοκινήτου, κρεβατάκια, έπιπλα, γυάλινα αντικείμενα/σκεύη κ.α. )
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ?
Σε περίπτωση αποστολής με Μεταφορική (ειδικά για ογκώδη αντικείμενα), η αποστολή κανονίζεται με την εταιρεία μας μέχρι τα αστικά κέντρα και παράδοση επί πεζοδρομίου ή στην έδρα της μεταφορικής. Για παραπέρα μη αστικές παραδόσεις (π.χ. σε κάποιο χωριό) ή παραδόσεις σε όροφο, σε μεγάλο συγκρότημα κλπ. θα πρέπει να κανονίσει με ευθύνη του ο ίδιος ο πελάτης με την Μεταφορική και με την αντίστοιχη τυχόν επιπλέον επιβάρυνση ανάλογα της ειδικής περίπτωσης.
Τυχόν επιπλέον επιβαρύνσεις λόγω επανάληψης της παράδοσης με υπαιτιότητα του μεταφορέα δεν εφαρμόζονται. Σε περίπτωση απουσίας του πελάτη σε προκαθορισμένο ραντεβού παράδοσης, επιβαρύνεται με αντίστοιχη χρέωση η οποία καταβάλλεται απευθείας στον μεταφορέα.
Ειδικότερα τα ογκώδη προϊόντα καθώς και ασυνήθιστα μεγάλες ποσότητες παραδίδονται στο ισόγειο επί πεζοδρομίου ή στην έδρα του μεταφορέα (παρακαλούμε επικοινωνήστε για οριστικοποίηση). Παρακαλούμε ενημερώστε μας εγκαίρως για τυχόν διαθεσιμότητα parking ή πρόβλημα παρκαρίσματος ή προσέγγισης στο χώρο παράδοσης.
Η αποστολή με εταιρία ταχυμεταφορών συνοδεύεται με e-mail με tracking number για να μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη ενώ θα σας σταλεί και ενημερωτικό SMS.
Δηλώσεις ζημίας μεταφορέα γίνονται αποκλειστικά εγγράφως κατά την στιγμή της παραλαβής ή με άρνηση παραλαβής.
Καμία δήλωση ζημίας από τη μεταφορά, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή εκ των υστέρων, δηλαδή μετά την παραλαβή και την αποχώρηση του courier/μεταφορέα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ?
Βάσει της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας ( https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm) το κατάστημά μας , υποστηρίζει την διαδικασία υπαναχώρησης για ηλεκτρονικές παραγγελίες εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους για αγορές εξ αποστάσεως (δεν ισχύει για ειδικές παραγγελίες και ασυνήθεις ποσότητες ανά είδος). Οι αγορές με φυσική παραλαβή από το κατάστημα ΔΕΝ θεωρούνται αγορές εξ αποστάσεως και δεν ισχύει η δυνατότητα υπαναχώρησης. Οι όροι υπαναχώρησης είναι οι παρακάτω:
- Υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης μόνο για παραγγελίες που έγιναν εξ ολοκλήρου on-line με αποστολή στον πελάτη και όχι για παραγγελίες που παρέλαβε από το κατάστημα.
- Εφόσον ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν, θα πρέπει να προηγηθεί γραπτή ενημέρωση προς το κατάστημα μας συμπληρώνοντας το αντίστοιχη Φόρμα Υπαναχώρησης
- Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην σφραγισμένη εργοστασιακή του συσκευασία και οι ταινίες ασφαλείας να μην έχουν σκιστεί.
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι απολύτως αχρησιμοποίητα, στην αρχική συσκευασία, χωρίς αυτοκόλλητα ή άλλες φθορές που εμποδίζουν την πώλησή τους ως καινούργια.
- Δεν επιστρέφονται προϊόντα που αποτελούν ειδικές παραγγελίες όπως ενδεικτικά αν έχει ζητηθεί προκαταβολή για την αγορά τους ή έχει γίνει εισαγωγή για αυτό.
- Δεν επιστρέφονται είδη που σχετίζονται με υγιεινή, μπαταρίες, φουσκωτά και είδη σε προσφορά.
- Επιστροφή προϊόντος στο κατάστημά μας γίνεται με έξοδα και ευθύνη του πελάτη.
- Υπάρχει ρήτρα υπαναχώρησης 5% στο κόστος της παραγγελίας σας, αυτό το ποσό δεσμεύεται ως έξοδα διαχείρισης και δεν επιστρέφεται.
- Το επιστρεφόμενο ποσό, υπολογίζεται ως ανωτέρω και αποδίδεται στον πελάτη με την ίδια μέθοδο που έγινε η πληρωμή εντός 14 εργασίμων ημερών, μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος (αφαιρώντας το ποσό της ρήτρας υπαναχώρησης, των μεταφορικών και τυχόν άλλων εύλογων εξόδων)
- Άρνηση παραλαβής για προϊόντα που έχει ζητηθεί και πληρωθεί προκαταβολή, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται και καταπίπτει υπέρ του καταστήματος.
- Η ρήτρα υπαναχώρησης και τα μεταφορικά οφείλονται και πρέπει να καταβληθούν από τον Πελάτη στο Κατάστημά μας ακόμα και αν δεν έχει προηγηθεί κάποια καταβολή.
- Αποστολή παραγγελίας στο Κατάστημά μας προϋποθέτει και συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω όρων από τον Πελάτη.
- ΕΝΤΥΠΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ